Kj Handelssystem System Review


START BYGGA VINNING ALGORITMISKA HANDELSSTRATEGIER OCH SWING HANDELSSTRATEGIER I DAG. Data, information och materialinnehåll tillhandahålls endast för informations - och utbildningsändamål Detta material är varken eller borde tolkas som ett erbjudande, uppmaning eller rekommendation att köpa eller sälja värdepapper Eventuella investeringsbeslut som användaren gör genom användandet av sådant innehåll grundar sig enbart på användarnas oberoende analys med beaktande av dina ekonomiska omständigheter, investeringsmål och risk tolerans. Varken KJ Trading eller någon av dess innehållsleverantörer ska vara ansvarig för eventuella fel eller För alla handlingar som tas i beroende av det Genom att komma åt KJ Trading-webbplatsen accepterar en användare att inte omfördela innehållet som finns därom, om det inte är särskilt tillåtet att göra det. Individuell prestanda beror på varje elevs unika färdigheter, engagemang och engagemang. Eleverna delar sina berättelser har inte kompensats för sina vittnesmål Studenthistorier har inte bi n oberoende verifierad av KJ Trading Results kan inte vara typiskt och individuella resultat kommer att variera. USA: s regeringens obligatoriska ansvarsfriskrivning - Commodity Futures Trading Commission Framtids - och optionshandel har stora potentiella fördelar men också stor potentiell risk. Du måste vara medveten om riskerna och vara villiga Att acceptera dem för att investera i terminer och optionsmarknader. Don t handla med pengar du inte har råd att förlora. Denna webbplats är varken en uppmaning eller ett erbjudande att köpa Sälj terminer eller optioner. Ingen representation görs att något konto kommer eller är sannolikt att uppnå vinster eller förluster som liknar dem som diskuteras på den här webbplatsen. Det förflutna resultatet av något handelssystem eller metodik är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat. CFTC REG 4 4 - HYPOTETISKA ELLER SIMULERADE RESULTATRESULTAT HAR SÄRSKILDA BEGRÄNSNINGAR OM NÅGOT FAKTISK RESULTATRÄKNING, SIMULERAD RESULTATEN ÄR INTE REPRESENTERA FAKTISK HANDEL SAMARBETA, SOM HANDLINGARNA INTE UTFÖRS, RESULTATEN KAN HAVA UNDER - OVERSKRIDNING FÖR IMPAKTEN, OM NÅGON AV SÄRSKILDA MARKNADSFAKTORER, SOM SÅ TILLGÄNDS AV LIKVIDITET, SIMULERADE HANDELSPROGRAM I ALLMÄNNA ÄR ÄVEN FAKTA ATT DE DESIGNERAS MED FÖRSÄLJNINGEN AV HINDSIGHT, INGEN REPRESENTATION SKA GÖRAS NÅGON KONTO Kommer eller är lika att få vinst eller förluster som liknar dem VISNING. Testimonials som visas på den här webbplatsen är faktiskt mottagna via email inlämning eller webbundersökning kommentarer. De är individuella erfarenheter som speglar verkliga upplevelser av dem som har använt våra produkter och tjänster i vissa sätt eller annat Men de är individuella resultat och resultaten varierar Vi hävdar inte att de är typiska resultat som konsumenterna generellt kommer att uppnå. Vittnesmålen är inte nödvändigtvis representativa för alla som kommer att använda våra produkter och eller tjänster. De visade vittnen ges verbatim förutom korrigering av grammatiska eller typfel Några har förkortats, vilket betyder inte hela meddelandet mottaget av vittnesmålskribent visas när det verkade länge eller vittnesbördet i sin helhet verkade irrelevant för allmänheten. Emails kdavey at c Upphovsrätt - KJ Trading Systems Alla rättigheter reserverade Worldwide. KJ Trading Systems. LEARN ATT BYGGA FLERA ALGORITMISKA HANDELSSTRATEGIER PÅ KORREKT VÄG. Data, information och materialinnehåll tillhandahålls endast för informations - och utbildningsändamål Detta material är varken eller borde tolkas som ett erbjudande, uppmaning eller rekommendation att köpa eller sälja värdepapper. Eventuella investeringsbeslut som användaren gör genom användning av sådant innehåll är uteslutande baserat på användarnas oberoende analys med beaktande av dina ekonomiska omständigheter, investeringsmål och risk tolerans Varken KJ Trading eller någon av dess innehållsleverantörer ska vara ansvarig för eventuella fel eller för åtgärder som vidtas i beroende av det. Genom att komma åt KJ Handelsplats, godkänner en användare att inte omfördela innehållet som finns där om inte särskilt auktoriserat för gör det. Individuell prestation beror på varje elevs unika färdigheter, tidsåtagande och ansträngning. Elever som delar sina berättelser har inte kompensats för sina vittnesmål. Studentberättelser har inte blivit självständigt verifierade av KJ Trading. Resultat kan inte vara typiska och individuella resultat varierar. USA: s regeringens obligatoriska ansvarsfriskrivning - Commodity Futures Trading Commission Framtids - och optionshandel har stora potentiella fördelar men också stor potentiell risk. Du måste vara medveten om riskerna och vara villiga att acceptera dem för att investera i terminer och optionsmarknader. Don t handla med Pengar du inte har råd att förlora Den här webbplatsen är varken en uppmaning eller ett erbjudande att köpa Sälj terminer eller optioner Ingen representation görs att något konto kommer eller kommer sannolikt att uppnå vinster eller förluster som liknar dem som diskuteras på den här webbplatsen. Något handelssystem eller metodik är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat. CFTC REGEL 4 41 - HYPOTETISK ELLER SIMULERAT D RESULTATRESULTATEN HAR SÄRSKILDA BEGRÄNSNINGAR, SOM VISSA FAKTISKT RESULTATRESULTAT, SIMULERADE RESULTAT INTE PRESENTERAR FAKTISK HANDEL SAMARBET, SOM HANDLINGARNA INTE UTFÖRS, KAN RESULTATEN UNDER ELLER ÖVERVÄNDAS FÖR IMPAKTEN, OM NÅGOT AV SÄRSKILDA MARKNADSFAKTORER , SOM MASKET OM LIKVIDITET, SIMULERADE HANDELSPROGRAM I ALLMÄNT ÄR ÄVEN FAKTISKT ATT DE DESIGNERAS MED FÖRSÄLJNINGEN AV HINDSIGHT, INGÅR NÅGOT REPRESENTATION SOM SKA GÖR AT NÅGOT KONTO VIL ELLER ÄR LIKELIGT ATT SKA LÖSA ELLER TABELLAR SOM LIKNANDE TILL DESS VISNING. Som visas på denna sida mottas faktiskt via e-postinlämning eller webbundersökningar. De är individuella erfarenheter som speglar verkliga upplevelser av dem som har använt våra produkter och tjänster på något sätt. Men de är individuella resultat och resultaten varierar. Vi gör inte hävdar att de är typiska resultat som konsumenterna generellt kommer att uppnå. Vittnesmålen är inte nödvändigtvis representativa för alla dem som wi Ll använda våra produkter och eller tjänster De visade åsikterna ges ordentligt med undantag för korrigering av grammatiska eller typfel Några har förkortats, vilket betyder att inte hela meddelandet mottaget av vittnesmålskribenten visas, när det verkade länge eller vittnesbördet i sin helhet verkade irrelevant för allmänheten. Emails kdavey at c Upphovsrätt - KJ Trading Systems Alla rättigheter reserverade Worldwide. KJ Trading Systems. KJ Trading Systems Kevin Davey - Fråga mig något AMA. KJ Trading Systems Kevin Davey - Fråga mig någonting AMA. Thanks 29,090 given, 81.277 mottagna. KJ Trading Systems Kevin Davey - Fråga mig Något AMA. Kevin Davey är grundare och VD för KJ Trading Systems och kommer att övervaka denna tråd så att han kan svara på frågor som du postar här om sina produkter eller tjänster, främst Fokuserad på algoritmiska handelssystem. Tänk på att vissa tekniska supportfrågor inom kundservice hanteras bäst genom lämpliga kanaler på KJ Trading Systems. K Evin Davey är en professionell näringsidkare i full tid och en vinnare av världscupen Futures Trading Championships handlas kontant. Kevin Davey bidrar också till artiklar till SFO Magazine Stocks, Futures och Options samt Active Trader Magazine. Kevin Davey profilades Som marknadsmästare i boken De universella principerna om framgångsrik handel av Brent Penfold Kevin har också presenterat flera webbinars på tidigare BMT som fokuserar på algoritmisk handel, som du hittar i vår webbinarsektion. Utöver denna tråd kommer jag också att vara Frågar Kevin Davey att sluta vid tillfället för ett ledigt webbseminarium där han kan svara på frågor via ljud samtidigt som han delar sin skärm för att visuellt demonstrera några poäng efter behov. Datumet för dessa sessioner kommer att meddelas här i denna tråd. Dessa sessioner kommer att begränsas till endast frågor, det finns ingen beredd presentation Efter avslutad session kommer inspelningen att publiceras i den här tråden. Du kan hitta mer på deras hemsida KJ T Rading Systems. Fel fritt att ställa några frågor nedan och vi ska göra vårt bästa för att få dem att svara. Tidigare BMT AMA Fråga mig Någon serie är endast inbjuden Det är en del av ett nytt program vi lanserar kort kallat Certified Trustworthy, något som har varit månader på grund av att jag kommer att tillhandahålla alla detaljer i det här nya programmet så snart det är klart för start. Behöver du tidsbegränsningar, var snäll och gör mig inte om din fråga kan lösas eller besvaras på forumet. Få hjälp 1 Sluta byta saker Inga nya indikatorer, diagram eller metoder Var i överensstämmelse med vad som står framför dig först 2 Starta en dagbok och skicka till den dagligen med de affärer du gjorde för att visa dina styrkor och svagheter 3 Ställ in mål för dig själv att nå dagligen Gör Make Dem om hur du handlar, inte hur mycket pengar du gör 4 Acceptera ansvaret för dina handlingar Sluta leta någon annanstans för att förklara bort dålig prestation 5 Var du ska börja som näringsidkare Se det här webbseminariet och läs den här tråden för hundratals frågor och answe Rs 6 Hjälp med att använda forumet Titta på den här videon för att lära dig allmänna tips om hur du använder webbplatsen. Om du vill stödja vårt samhälle, bli en elitmedlem. Jag vill börja med att fråga dig hur viktigt du tycker att Portföljhandel har en tendens att du ha en enda strategi som handlar om flera produkter eller flera strategier som handlar med flera produkter. Hur mycket vikt lägger du på Portfolio Backtesting-aspekten av systemutveckling. De flesta handlare verkar lägga all sin ansträngning bakom att bygga ett enda handelssystem och sedan De handlar bara en enda produkt med det systemet Jag föredrar att titta på flera system på flera marknader och jag gör mitt bästa för att se till att de affärer som de tar är så okorrelerade som möjligt. Det här är inte en lätt uppgift eftersom de genomsnittliga verktygen som finns tillgängliga gör tillräckligt med det här jobbet i min erfarenhet. Du använder några specialverktyg. Behöver du tidsbegränsningar, var snäll och PM inte om din fråga kan lösas eller besvaras på forumet. Använd hjälp 1 Stoppa byta saker Inga nya Indikatorer, diagram eller metoder Överensstämma med vad som står framför dig först 2 Starta en dagbok och skriv till den dagligen med de affärer du gjorde för att visa dina styrkor och svagheter 3 Ställ in mål för dig själv att nå dagligen Gör dem om hur du handlar , Inte hur mycket pengar du gör 4 Acceptera ansvaret för dina åtgärder Sluta leta någon annanstans för att förklara bort dålig prestation 5 Var du ska börja som näringsidkare Se det här webbseminariet och läs den här tråden för hundratals frågor och svar 6 Hjälp med att använda forumet Titta på den här videon till Lära dig allmänna tips om hur du använder webbplatsen. Om du vill stödja vårt samhälle, bli en elitmedlem. Jag vill börja med att fråga dig hur viktigt du tycker Portfolio Trading är Har du en tendens att ha en enda strategi som handlar om flera produkter, eller flera strategier som handlar med flera produkter. Hur mycket vikt lägger du på Portfolio Backtesting-aspekten av systemutveckling. De flesta handlare tycks lägga all sin ansträngning bakom att bygga bara en handelssystem M och då handlar de bara en enda produkt med det systemet. Jag föredrar att titta på flera system på flera marknader och jag gör mitt bästa för att se till att de affärer som de tar är så okorrelerade som möjligt. Det här är inte en lätt uppgift som genomsnittet Verktyg som är tillgängliga, gör inte tillräckligt med det här jobbet i min erfarenhet. Du använder några specialverktyg. Jag tror att Portfolio Trading är det närmaste där ute till heliga graden. För folk som börjar med små konton är det verkligen svårt att göra, så de flesta Hålla fast vid en strategi och en marknad. Det är kanske delvis varför så många små handlare förlorar. De sätter sig till nackdel för en marknad och en strategi. När jag hade framgång i en handelsävling handlade jag samma exakta strategi med olika parametrar , På flera marknader Nuförtiden tenderar jag att handla olika strategier på olika marknader, även om jag fortfarande har några enkla marknader för flera marknader, och jag tror att båda sätten, om de har gjorts ordentligt, har merit. Så tenderar jag att lägga stor tro på att diversifiera Olika strategier, olika tidsramar, olika handelsstilar, olika makrometoder, terminer, alternativ, spridning av handel mm, olika strategier Diversifiering hjälper ganska smidiga saker och tar bort beroendet av en strategi. Med flera steg gör det också lättare Att döda en dålig strategi och det gör det svårare att fuska på en strategi. För analys tenderar jag att överraska hålla det enkelt Det är min bias sedan i min gamla karriär, jag brukade ha statistiker som arbetar för mig Jag minns en frågar mig Vilka slutsatser vill jag att jag ska rättfärdiga med den här informationen Jag tycker att dataen ska berätta svaret, inte för att uppgifterna ska manipuleras till vad jag tycker att det ska berätta för mig. Jag tycker att mer komplicerad analys är lättare att manipulera för att säga vad du vill att den ska säga. Ett exempel Om du vill se korrelation, bara plotta en enkel X vs Y-graf och stå några meter bort från den. Om du kan se ett förhållande är det sannolikt korrelation Om det ser ut som en hagelgevär pellet patte Rn, det finns förmodligen ingen korrelation. Naturligtvis, många gånger behöver du siffror för att berätta saker, så jag använder Excel och Excel-makron för många saker. Jag har också annan programvara jag har skrivit eller hittat under åren, men jag använder dem Bara lite jag brukar ta det jag vill ha direkt från resultatrapporterna och manipulera det lätt i Excel. Om du har några frågor, skicka mig ett privat meddelande eller använd Ask Me Anything thread. Can du ge oss en uppfattning om några Av de marknader du handlar Rör du regelbundet aktier eller är det främst terminer. En av problemen jag har är att få data från NinjaTrader och till Excel och sedan göra portföljanalys Vad jag menar är att jag vill kombinera säga 3 Strategier som handlar 5 marknader och har en stor aktiekurva och en stor korrelationsrapport jag har inte kunnat göra detta. Det kan hända att det finns andra Excel-guider som kan. Behöver du tidsbegränsningar, var snäll och vänta inte om din fråga kan lösas Eller svarat på forumet. Använd hjälp 1 S Bästa förändringar saker Inga nya indikatorer, diagram eller metoder Var i överensstämmelse med vad som står framför dig först 2 Starta en dagbok och skicka till den dagligen med de affärer du gjorde för att visa dina styrkor och svagheter 3 Ställ in mål för dig själv att nå dagligen Gör Make Dem om hur du handlar, inte hur mycket pengar du gör 4 Acceptera ansvaret för dina handlingar Sluta leta någon annanstans för att förklara bort dålig prestanda 5 Var du ska börja som en näringsidkare Se det här webbseminariet och läs den här tråden för hundratals frågor och svar 6 Hjälp med att använda Forum Titta på den här videon för att lära dig allmänna tips om hur du använder webbplatsen. Om du vill stödja vårt samhälle, bli en elitmedlem. Kan du ge oss en uppfattning om några av de marknader du handlar. Rör du regelbundet aktier eller är det Främst futures. One av problemen jag har är att få data ut från NinjaTrader och till Excel och sedan göra portföljanalys Vad jag menar är att jag vill kombinera säga 3 strategier handel 5 marknader och ha en stor kapitalkurva och o Ne stor korrelationsrapport Jag har inte kunnat göra detta. Måste finns det andra Excel-guider som kan. Alla mina aktiva handelar är i framtiden Hävstångseffekter och skatteskäl är de största anledningarna jag ser min aktiehandlare vänner kämpar med köp säljer tvättförsäljning, etc. Jag skriver bara in ett nummer från min framtida mäklare till min skatteprogram. Mitt knep för att göra portföljanalys med Tradestation-produktion är inte riktigt nödvändigt idag, eftersom Tradestation nu har ett portföljverktyg som heter Portfolio Maestro, jag har aldrig använt det. Mitt knep jag Mata ut de dagliga PL-resultaten för alla strategier till Excel Jag lägger sedan till i saknade datum när det inte fanns några öppna affärer och slutar med en tabell i datum i en kolumn och varje enskild strategi i sin egen kolumn. När det är så format, blir det ganska enkelt att skapa en övergripande egenkapitalkurva, drawdown-kurva, göra dagliga korrelationsanalyser och köra Monte Carlo sims. If du har några frågor, skicka mig ett privat meddelande eller använd Ask Me Anything thread. What är th e-kriterium från att flytta från inkubation till småstora live money trading Vad händer om inkubationsperioden har dragits ner Det verkar lätt att bestämma att handla riktiga pengar om inkubationen har varit lönsam. Till exempel har du ett system som du vet att Maxdragning baserat på din monte carlo och backtest är 5.000 men din inkubation av 3 månader 25 trades har dragit ner 2.000 Är det fortfarande säkert att ta till den reella pengararenan, ligger vi fortfarande inom statistiska parametrar Eller letar vi för endast lönsamma inkubationsperioder. Var är cut-offen. Tack på förhand. Tack för frågan. Vid inkubationens början antar jag att jag har en lönsam strategi - jag vill bara se till att jag inte gjorde några drastiska misstag. Om det finns misstag, förväntar jag mig att de ska dyka upp i 3-7 månaders inkubationstid. Observera att detta är annorlunda än om du försökte använda inkubation för att bevisa att strategin är bra. Så jag letar efter prestanda under inkubation att likna w Alkforward test Det finns några sätt att definiera liknande. 1 Du kan använda Student T-testet för att se om walkforward och inkubation är från samma fördelning, vilket betyder att de är lika eller inte.2 Du kan använda statistisk processkontroll för att avgöra om handelsprocessen är i kontroll Om det är så fungerar strategin i inkubation som den gjorde i walkforward.3 Skriv ut en egenkapitalkurva för walkforward och inkubation tillsammans Om du står några meter bort och kan berätta när inkubation startade är det ett problem om det är svårt att skilja mellan var man slutade och den andra började, det är bra. Så, för din exakta fråga, utan mer info, måste jag anta att 2000 inkubation dd skulle kunna förväntas i ett 5000-tal-walkforward-fall. Men låt s säger varje walkforward drawdown oavsett storlek, var en vecka eller mindre i varaktighet Sedan i inkubation har du varit i drawdown i 5 månader Även om dragningsbeloppet var inom historiska gränser, är jag fortfarande rädd för att varigheten är onormal. I cas Es där jag inte är säker på om inkubation passerar Jag låter typiskt att det går några månader, kanske 9-12 månader. Jag hoppas det ger dig lite vägledning. Om du har några frågor, skicka mig ett privat meddelande eller använd Ask Me Något tråd. Jag undrade om du hade lättare att bygga system på större tidsramar, säg dagligen eller har en tidsram som du gillar att fokusera på. Jag vet att många böcker och utvecklare där ute använder den dagliga tidsramen, som Såväl som det system du gav ut i webbseminariet Vad är dina tankar på kortare tidsramar, säger 1 timme. Stor fråga Det finns verkligen 2 frågor här 1 Vad är en bra tidsram för att använda för stapeldiagrammen och 2 vad är ett bra företag Period för handel. Så långt som tidsramar går, är jag överallt med olika tidsramar, både vanliga och ovanliga. Vart som helst, jag känner att jag kan få en kant. Jag gör några saker som många skulle överväga udda. Till exempel använder jag en minut diagram för en strategi, men håll handeln för 480 bar minuter som jag brukar använda 60 minuters barer för en annan sträcka, men jag håller handeln för dagar eller veckor. Nyckeln, åtminstone för mig, är på hålltiden jag skulle absolut älska en strategi som hölls under mycket korta perioder Intradag skulle vara perfekt Och det Är vanligtvis där jag börjar när jag skapar ett nytt system. Tyvärr slutar det bästa systemet som jag definierar det vanligtvis en längre hålltid, dagar till veckor många gånger. Det verkar komma över bullernivån i prissignalen. Alla Med det sagt har jag nyligen börjat fokusera mer på mina insatser mot intradagsystem, korta hålltider och 60 minuter eller under barer. Det är svårare än att skapa ett dagligt barsystem, men jag misstänker att det blir enklare med tiden. Jag hoppas detta hjälper. Om du har några frågor, skicka mig ett privat meddelande eller använd Ask Me Anything tråd.

Comments

Popular posts from this blog

Optioner Misstag

Glidande Medelvärde 2

P G Optioner